6.9 C
Bratislava
utorok, 16 apríla, 2024
Reklama

Spoločnosť Nissan prichádza s transformáciou služieb zákazníkom, ktorá patrí k najvýznamnejším v histórií odvetvia

Odporúčame

Spoločnosť Nissan prichádza s transformáciou služieb zákazníkom, ktorá patrí k najvýznamnejším v histórií odvetvia 

  • Spoločnosť Nissan ako prvá automobilka zavádza po celom kontinente program Prísľub spoločnosti Nissan
  • Základným kameňom nového záväzku je väčšia transparentnosť a konkurencieschopné ceny
  • Do roku 2018 je plánovaná modernizácia 2 500 predajní – v 450 z nich bude dokončená do marca 2016
  • V nových predajniach Nissan rastie spokojnosť zákazníkov a objem predaja

Spoločnosť Nissan dnes oznámila novú európsku iniciatívu v oblasti zákazníckeho dojmu, ktorá by mala patriť k najkomplexnejším programom transformácie služieb zákazníkom. Jadrom programu bude nový Prísľub spoločnosti Nissan, ktorý zabezpečí jednotné poskytovanie služieb po celej Európe a prinesie rozsiahlu modernizáciu dílerstiev. Tá by sa mala týkať 2 500 pobočiek. Hnacím motorom tejto iniciatívy je snaha znova sa zamerať na zákazníka ako stredobod všetkých aktivít spoločnosti Nissan, a to najmä v čase, keď toto odvetvie prechádza nevídanými otrasmi.

Štvorbodový Prísľub spoločnosti Nissan zahŕňa náhradné vozidlo zadarmo, bezplatnú kontrolu stavu vozidla, cenovú záruku a celoživotnú asistenčnú službu Nissan Assistance po celý čas vlastníctva vozidla. Je to vôbec prvýkrát, keď výrobca automobilov prichádza s prísľubom pre zákazníkov po celom regióne. Iniciatíva dokazuje odhodlanie spoločnosti Nissan zlepšiť transparentnosť v tomto odvetví z hľadiska podpory v rámci popredajných služieb, cien a servisu.

Zavedenie programu Prísľub spoločnosti Nissan na všetkých hlavných európskych trhoch v roku 2015 je umocnené razantným začatím modernizácie predajní. V rámci pilotného projektu tohto programu bola realizovaná modernizácia predajní v Oxforde a Moskve. Po celej Európe už zmenou prešlo 125 pobočiek, ku koncu marca 2016 by ich malo byť už 450. Celá sieť predajcov značky Nissan, zahŕňajúca 2 500 pobočiek, bude modernizovaná do roku 2018. Transformácia sa v predajniach vypláca už teraz. Zákazníkom prináša inovácie a väčšie vzrušenie, čo sa odráža vo zvýšení ich spokojnosti a v náraste objemu predaja.

Priemerný počet návštev zákazníka v predajni pred zakúpením automobilu klesol z piatich návštev pred desiatimi rokmi na jednu návštevu v súčasnosti. Je teda zjavné, že dojem zákazníka z predajne nebol pre výrobcu automobilov nikdy taký dôležitý ako dnes. Zároveň však automobilky nemôžu ignorovať vplyv revolučnej koncepcie elektronického obchodu na tradičný model predaja.  Na vybraných trhoch spoločnosť Nissan zaviedla aj inovatívne technológie, ako je napríklad „e-vision“. Tento diagnostický nástroj vytvárajúci video záznam je určený pre zákazníkov s nedostatkom času, ktorí vyžadujú vyššiu transparentnosť a prehľad o servise ich vozidla.

Guillaume Cartier, senior viceprezident spoločnosti Nissan Europe pre predaj a marketing, k tomu hovorí: „Spoločnosť Nissan sa s potešením postavila na čelo iniciatívy, ktorej cieľom je zmena dojmu zákazníka z nákupu v kamennej predajni aj v internetovom obchode. Snažíme sa zo zákazníka urobiť stredobod všetkých našich aktivít. Internet revolučným spôsobom zmenil to, ako ľudia vyhľadávajú a nakupujú automobily – prispel k úplnému otvoreniu trhu a prinútil výrobcov prehodnotiť spôsob komunikácie so zákazníkmi. Nové iniciatívy spoločnosti Nissan v oblasti zákazníckeho dojmu vrátia do stredu pozornosti dizajn, interaktivitu, dôveru a technológie. Zároveň úplne zmenia poskytovaný dojem z predaja, a to rovnako tak vo fyzickom, ako aj v digitálnom zmysle.“ 

Guillaume Cartier dodáva: „Kvalita a dôvera sú charakteristickými atribútmi značky Nissan. Sme presvedčení o tom, že štandardy by mali byť rovnaké bez ohľadu na to, kde žijete. Sme nadšení z prvých výsledkov, ktoré tieto iniciatívy priniesli pre našu obchodnú činnosť a venujeme aj naďalej maximálne úsilie tomu, aby sme svojim zákazníkom poskytli dokonalú transparentnosť a istotu pri nákupe vozidla značky Nissan a jeho vlastníctve.“

Zdokonalenie dojmu z nákupu v kamennej predajni značky Nissan bude doplnené prebiehajúcou rozsiahlou transformáciou digitálneho ekosystému, ktorá predstavuje jeden z najväčších projektov svojho druhu v automobilovom priemysle.

Zdroj: Nissan

Reklama