6.9 C
Bratislava
utorok, 23 apríla, 2024
Reklama

Hyundai prevzal prestížnu cenu AUTOBEST, ktorú získal model i10 novej generácie

Odporúčame

  • Hyundai i10 získal prestížnu paneurópsku cenu
  • Na odbornú porotu zapôsobili priestor, kvalita a jazdné vlastnosti nového automobilu Hyundai
  • Porotu tvorili renomovaní novinári z 15 rozvíjajúcich sa trhov

Spoločnosť Hyundai Motor Europe v piatok 14. Febru8ra dnes prevzala na slávnostnom ceremoniáli vo Varšave, Poľsko, prestížnu cenu AUTOBEST 2014, ktorou pred dvoma mesiacmi odborná porota ocenila Hyundai i10 novej generácie.

Hyundai i10 novej generácie, ktorý odborná porota AUTOBEST vo svojom verdikte opísala ako ‘priestranný’ a ‘automobil vysokej kvality’, je už druhým modelom značky Hyundai poctený titulom v uplynulých troch rokoch. V roku 2012 titul AUTOBEST získal Hyundai Elantra.

Byung Kwon Rhim, prezident Hyundai Motor Europe udelenie ceny komentoval slovami: “Je to veľká česť pre Hyundai, že model i10 novej generácie získal túto prestížnu cenu. Poskytuje úroveň dizajnu, vybavenia a remeselného vypracovania, ktoré tradične možno nájsť iba v ďalšom vyššom segmente. Hyundai i10 novej generácie sa stretol s pozitívnou odozvou médií v celej Európe a už dokázal pritiahnuť nových zákazníkov k značke. Uznania, ako je cena AUTOBEST, nás motivujú pokračovať v navrhovaní, vývoji a výrobe nových modelov, ktoré spĺňajú špecifické požiadavky európskych zákazníkov.”

V septembri 2013 zišiel z výrobnej linky tureckého výrobného závodu Hyundai prvý exemplár modelu i10 novej generácie. V rámci prípravy výroby spoločnosť Hyundai Motor do svojho závodu v meste Izmit investovala vyše 500 miliónov €, čím zvýšila jeho výrobnú kapacitu na 200.000 kusov ročne. Spolu s výrobným závodom v českých Nošoviciach teraz Hyundai v Európe disponuje výrobnou kapacitou 500.000 automobilov ročne, vďaka čomu sa odteraz až 90 % všetkých modelov Hyundai predávaných v Európe vyrába priamo v regióne.

image_19918_PHOTOBANKARTICLE
© Hyundai

AUTOBEST je jedným z najprestížnejších ocenení udeľovaných automobilom v Európe. Pri hodnotení nominovaných modelov sa zohľadňuje 13 rozličných kritérií, vrátane dizajnu, ceny, vybavenia a šírky servisnej siete. Porota je zložená z uznávaných motoristických novinárov z 15 rozvíjajúcich sa trhov strednej a východnej Európy, vrátane Poľska, Českej republiky, Maďarska, Slovenska, Turecka a Ruska.

Na fotografii: Byung Kwon Rhim (v strede), Hyundai Motor Europe President a CEO, a Thomas Schmidt (vpravo), Hyundai Motor Europe Vice President Sales, preberajú ocenenie od prezidenta AUTOBESTu  Ilia Seliktar (vľavo).

Zdroj: Hyundai

Reklama