/
/
/
Hyundai i30 N na Slovensku stále bestsellerom. Doťahuje sa naň Fastback N.

Hyundai i30 N na Slovensku stále bestsellerom. Doťahuje sa naň Fastback N.

Reklama

Už od svojho uvedenia na trh koncom roka 2017 vzbudzuje Hyundai i30 N veľký záujem odbornej aj laickej verejnosti. Prvý hot-hatch z dielne Hyundai – vyvinutý v kórejskom vývojovom centre v Namyangu, testovaný v ťažkých podmienkach Nürburgringu a vyrábaný v českom závode v Nošoviciach – si behom prvého roka získal tisíce klientov po celej Európe. Aj na Slovensku sa N-ku podarilo významne presadiť v subsegmente tzv. hot-hatchov. S 59 kusmi sa stal s vysokým náskokom najpredávanejším hot-hatchom roku 2018. Vo februári roku 2019 pribudol i30 N súrodenec v štýlovej karosárskej verzii fastback. Ako sa obom N-kám darilo na Slovensku v prvom polroku 2019?  

i30 N je najpredávanejším hot-hatchom prvého polroka 2019
V prvých šiestich mesiacoch tohto roka pokračoval Hyundai i30 N v dosahovaní veľmi dobrých predajných výsledkov. Zväz automobilového priemyslu (ZAP) eviduje k 30.06.2019 25 registrácií a Hyundai i30 N je najpredávanejším hot-hatchom prvého polroka 2019 na Slovensku. Na predaji vysokovýkonných hatchbackov mal v tomto období podiel až 40%.  

Hoci sa i30 N ponúka v dvoch výkonnostných prevedeniach, N s výkonom 184 kW (250k) a N Performance s výkonom 202 kW (275k), zákazníci sa rozhodli výlučne pre výkonnejšiu konfiguráciu N Performance. Najobľúbenejšou farbou i30 N bola v prvom polroku 2019 pre N-ko typická farba Performance Blue, ktorú si vybrala viac ako polovica nových majiteľov, nasledovaná čiernou Phantom Black. Paletu dopĺňajú biela Polar White, sivá Micron Grey a červená Engine Red. Kým v roku 2018 bola vyše tretina i30 N predaných v Bratislavskom kraji, v prvom polroku 2019 sa charakteristický zvukový prejav auta začal viac ozývať aj v južných, severných a východných okresoch Slovenska.    

i30 Fastback N získava nových klientov
K hatchbacku i30 N pribudol vo februári 2019 dizajnovo výrazný a elegantný Fastback N. Pod kapotou má rovnaký motor, ale zákazníkom priniesol okrem iného najmä väčší batožinový priestor a dizajnové osvieženie v štýle coupé. A takáto kombinácia sa Slovákom evidentne zapáčila. Za prvých šesť mesiacov roku 2019 eviduje ZAP až 23 registrácií modelu Hyundai i30 Fastback N. Na rozdiel od ostrého hatchbacku, až 2/3 nových Fastbackov N bolo predaných v uvádzacej sivej farbe Shadow Grey.     

Nesmierne nás teší, že úspešný príbeh našich N-modelov pokračuje aj v roku 2019. i30 N je v tvrdej konkurencii stále najpredávanejším hot-hatchom na Slovensku a skvele mu v predajoch sekunduje i30 Fastback N. Ďakujeme všetkým zákazníkom, ktorý nám prejavili dôveru. Vplyv modelov N na prestíž značky Hyundai je významný a prejavuje sa aj vo zvýšenom záujme Sloveniek a Slovákov o naše modely vo výbave N Line, ktoré sú emóciami N inšpirované,“ hovorí Marek Kopča, marketing & PR manager Hyundai Motor Slovakia.

Zdroj: Hyundai

Prečítať celý text

Reklama