6.9 C
Bratislava
pondelok, 5 decembra, 2022
Reklama

Úplne nový Ford Mustang mení štýl, výkon a hĺbku digitálneho zážitku a prichádza ako najlepšie auto pony

Odporúčame

  • Úplne nové kupé a kabriolet Mustang prinášajú výnimočný štýl v kombinácii s revolučným digitálnym zážitkom a vyšší výkon či jazdné vlastnosti
  • Podmanivý digitálny kokpit zameraný na vodičov zážitok, ku ktorému prispieva duálny displej s možnosťou osobného prispôsobenia či systém zábavy a konektivity SYNC 4, ktoré je možné rozšíriť prostredníctvom bezdrôtových aktualizácií Ford Power-Up
  • Mustang Dark Horse je pripravený na pretekárske trate s modernizovaným odpružením, vylepšenou aerodynamikou a nepreplňovaným 5,0-litrovým motorom V8
Spoločnosť Ford odhalila úplne nový model Mustang,(1) ktorý predstavuje najpredávanejšie športové kupé na svete v novej podobe s úplne prepracovaným digitálnym kokpitom, novým pokročilým motorom V8 a trendovejším štýlom. Vďaka tomu teraz Mustang prináša najväčšie potešenie z jazdy.
 
 
„Investícia do ďalšej generácie modelu Mustang je významná vec v období, keď mnohí naši konkurenti upúšťajú od výroby vozidiel so spaľovacím motorom. Ford však zrýchľuje svoj plán rastu vozidiel so spaľovacím motorom a do svojich najziskovejších a najobľúbenejších áut pridáva prípojné technológie, neúprosné deriváty a hybridné možnosti – všetky z rodiny Ford Blue. Okrem toho do roku 2026 investuje 50 miliárd dolárov do elektrických vozidiel,“ uviedol Jim Farley, generálny riaditeľ spoločnosti Ford Motor Company.
 
Vplyv modelu Mustang ďaleko presahuje viac ako 10 miliónov predaných vozidiel, ktoré sa predali za 58 rokov jeho nepretržitej výroby. Mustang sa nespočetnekrát objavil vo filmoch, televízii, hudobných klipoch a rôznych videohrách a na Facebooku je dokonca najviac lajkovaným vozidlom na svete.
 
Svet skrátka miluje Mustang. Od roku 2014, keď bola na trh uvedená zatiaľ najnovšia verzia tohto modelu, je Mustang každoročne najpredávanejším športovým kupé na svete.
 
Atletický a inštinktívny výkon
Nové kupé a kabriolet Mustang posúvajú športový charakter tohto vozidla do nových výšin. Ponúkajú modernizovaný hardvér, softvér aj vyladenie a disponujú novým 5,0-litrovým motorom V8 štvrtej generácie, ktorý sa vyznačuje ešte lepšími reakciami a výkonom.
 
„Toto je zatiaľ najšportovejší a najsebavedomejší Mustang. Či už jazdíte s automatickou alebo manuálnou prevodovkou, vďaka režimom jazdy v spojení s jemne vyladeným digitálnym riadením motora, odpruženia a riadenia teraz vieme vodičom poskytnúť špičkový výkon úplne všade, od ich obľúbenej cesty až po pretekársku trať,“ hovorí Ed Krenz, hlavný konštruktér vozidiel Mustang.
 
Úplne nový Mustang GT je vybavený novým systémom nasávania vzduchu s dvojitými sacími otvormi a dvojitou konštrukciou tela škrtiacej klapky, čím sa minimalizovali straty pri nasávaní a dosiahol sa vyšší prietok.
 
Výkonnostné parametre v rôznych jazdných podmienkach optimalizuje až šesť interaktívnych režimov jazdy, ktoré si môže vodič osobne prispôsobiť: Normal, Sport, Slippery, Drag, Track(2) a osobné nastavenie s viacerými dostupnými profilmi, ktoré je prispôsobené individuálnym preferenciám každého vodiča. Pri výbere konkrétneho režimu sa na digitálnom prístrojovom paneli rozsvieti grafika s vysokou kvalitou zobrazenia, ktorá privedie zvolený režim k životu.
 
Reakcie pri jazde sa zlepšili vďaka zníženej poddajnosti od volantu k pneumatike, zatiaľ čo rýchlejší prevod riadenia umocňuje dynamiku nového vozidla pri prejazde zákrutami.
 
Súčasťou štandardnej výbavy modelu GT je systém regulácie otáčok, ktorý udržiava otáčky motora pri zapnutej spojke, aby sa zachoval maximálny krútiaci moment medzi manuálnymi zmenami prevodových stupňov. To dodáva ešte väčšiu presnosť a kultivovanosť modelu, ktorý je z hľadiska jazdy na trati najzdatnejším Mustangom vôbec.
 
Model GT sa dodáva s možnosťou výberu 10-stupňovej automatickej prevodovky alebo šesťstupňovej manuálnej prevodovky od spoločnosti Ford. Štandardný balík výbavy Výkon obsahuje 19-palcové disky kolies z ľahkých zliatin, športový samosvorný diferenciál na zaistenie vyššej trakcie, 19-palcové brzdy Brembo a výfuk s aktívnym ventilom, ktorý dodáva nastaviteľný zvuk motora zodpovedajúci príslušnému scenáru jazdy. Voliteľné aktívne odpruženie MagneRide®(3) sleduje podmienky na ceste rýchlosťou tisíckrát za sekundu a pomocou elektronicky riadenej kvapaliny prispôsobuje odpor tlmenia stavu cesty.
 
Podmanivé digitálne zážitky zamerané na vodiča
Za kultovou vonkajšou siluetou Mustangu siedmej generácie sa skrýva technologicky najvyspelejší kokpit zameraný na vodiča, pretože sa v ňom spája to najlepšie z minulosti, súčasnosti aj budúcnosti.
 
Najvýraznejším prvkom je odstránenie hornej palubnej dosky s tradičným tvarom „dvojitého obočia“, ktorá bola pre Mustang typická. Nahradil ju splývavý otvorený presklený stredový panel nabitý technológiami. 
 
Za novým, hrubším volantom s plochým dnom je 12,4-palcový digitálny prístrojový panel, ktorý je možné prispôsobiť tak, aby zobrazoval rôzne dizajny, a tiež nové, rovnako prispôsobiteľné združené prístroje závislé od režimu jazdy, ktoré sú v novom modeli novinkou.
 
„Využívame každý pixel. K zobrazovaniu potrebných informácií o jazde sme pristúpili kreatívne a dávame vodičovi možnosť vybrať si farby, klasické ukazovatele modelu Mustang či dokonca ,pokojnúʻ obrazovku, na ktorej bude zobrazené len minimálne množstvo informácií.“ uviedol Craig Sandvig, manažér interaktívneho dizajnu modelu Ford Mustang. „
 
Digitálny prístrojový panel plynule prechádza do 13,2-palcového stredového panela SYNC 4(4) za tým istým integrovaným sklom, ktorý je nakloneným smerom k vodičovi. Ergonomická poloha obrazoviek zabezpečuje zreteľné vizuálne informácie a ovládacie prvky na dosah ruky, čo spoločne vytvára pôsobivý digitálny zážitok.
 
Plne prispôsobiteľné bloky prístrojov a vnútorná atmosféra kokpitu modelu Mustang začínajú medenými a tmavými farbami s podobným motívom, aký sa použil v SUV Mustang Mach-E, a používateľ si ich môže plne nakonfigurovať. Združené displeje a osvetlenie vnútorného prostredia je možné nakonfigurovať v tónoch, ktoré si zvolí sám zákazník, pričom združené prístroje sa prispôsobujú zvolenému režimu jazdy. Pri voľbe osobných nastavení jazdných režimov sa na stredovom paneli zobrazí vizualizácia nastavenia vozidla pomocou softvéru Unreal Engine 3D, čo je základný softvér pre počítačové hry, ktorý vytvára zobrazenia v reálnom čase. Interakciou s dotykovou obrazovkou je možné upravovať nastavenia vozidla a posúvaním grafiky možno vozidlo virtuálne otáčať.
 
„Vedeli sme, čo si zákazníci želajú, a navrhli sme plne digitálny Mustang, pričom sme zachovali mimoriadne dôležitý kokpit zameraný na vodiča. Odstránenie niektorých fyzických tlačidiel, napríklad na ovládanie rádia alebo klimatizácie, a ich integrácia do digitálneho displeja sa vo výskume stretli s veľkým ohlasom a obľubou rovnako u mileniálov, ako u príslušníkov generácie Z či tradičných vodičov vozidiel Mustang,“ vysvetľuje Ricardo Garcia, manažér interiérového dizajnu spoločnosti Ford.
 
Interiér Mustangu novej generácie má svieži zrnitý vzor, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre túto značku. Kokpit modelu je čo najviac zameraný na vodiča. Nový Mustang ponúka kožené sedadlá, plasty príjemné na dotyk na prístrojovom paneli a kartách dverí a má tiež celokožený volant.
 
Modely vyšších sérií ponúkajú možnosť výberu farebného prešívania volantu a jedinečný perforovaný vzor čalúnenia na celej stredovej konzole, ktorý dopĺňajú farebne zladené asymetrické pruhy s akcentom na bezpečnostných pásoch.
 
Do stredovej konzoly je možné integrovať aj bezdrôtovú nabíjaciu podložku pre mobilný telefón, na ktorú vznikol dodatočný priestor vďaka tomu, že viacero funkcií sa premiestnilo na dotykový displej.
 
Najnovší komunikačný systém Ford SYNC 4 je plne kompatibilný so systémami Apple CarPlay a Android Auto(5) a plne integrovaný do aplikácie FordPass.(6) Rovnako ako plne elektrické SUV Mustang Mach-E, aj úplne nový Mustang je vybavený funkciou bezdrôtových aktualizácií Ford Power-Up.
 
Za volantom sú nainštalované konektory USB, ktoré sú vhodne umiestnené pre sledovacie kamerové zariadenia, a zabraňujú tak tomu, aby sa káble ťahali po celej kabíne.
 
Najnovší audiosystém značky B&O(7) poskytuje jasný zvuk prostredníctvom sústavy 12 reproduktorov a jedného doplnkového basového reproduktora (subwoofera). Využíva tiež technológiu elektronického vylepšenia zvuku od spoločnosti Ford na zosilnenie zvukov motora priamo v kabíne.
 
Trendovejší atraktívny dizajn s nadčasovými prvkami Mustangu a väčšími možnosťami personalizácie
Siedma generácia dodáva dizajnu inšpirovanému tradíciou moderný trendový nádych, ktorým chce Mustang osloviť širokú skupinu zákazníkov.
 
Nízke horizontálne „obočie“ v prednej časti charakteristickej trojdielnej kapoty je v jednej línii s novými svetlometmi LED. Vytvára tak pôsobivejšiu prednú časť, ktorú ovplyvnil pôvodný dizajn zo 60. rokov minulého storočia, a ktorá je teraz optimalizovaná aj na ochranu chodcov. Elegantná línia strechy vozidla, široký šprintérsky postoj a skrátený zadný previs sú taktiež verné autentickým proporciám prvej generácie, zatiaľ čo rozšírené zadné boky poukazujú na silu nad kolesami v štýle pravého Mustangu.
 
V zadnej časti sa na predĺženej plošine nachádza nové, nápadité charakteristické osvetlenie s troma lištami a prepracovaný difúzor na zlepšenie aerodynamickej rovnováhy.
 
Po prvý raz má každý model novej zostavy Mustang vlastnú unikátnu prednú časť, vďaka čomu si môžu zákazníci vybrať vzhľad, ktorý najlepšie vyhovuje ich osobnosti. Verzia GT, srdce značky Mustang, má väčšie otvory v mriežke chladiča, ktorých konštrukcia umožňuje zvýšený prietok vzduchu, čo sa odráža v náraste výkonu. Aerodynamika vozidla sa optimalizovala aj pridaním nových vetracích otvorov do kapoty a prepracovaním predného rozdeľovača. 
 
„Model GT má jedinečné štýlové prvky, ktoré napĺňajú prísľub výkonu. Nový Mustang je drsnejší a trendovejší, pričom sa opiera o klasickú dravosť a nadčasovosť modelu,“ hovorí Christopher Walter, riaditeľ dizajnu modelu Ford Mustang.
  
Kabriolet Mustang pokračuje vo svojej tradícii a ponúka maximálnu voľnosť pod holým nebom. Plne podšitá látková strecha s izoláciou sa otvára a zatvára vďaka jednoduchej aktivácii jediným dotykom pomocou stredovej západky s jednou rukoväťou. Táto kompaktná konštrukcia strechy a nezávislé zavesenie kolies tiež prispeli k značnej veľkosti batožinového priestoru, do ktorého sa vojdú až dva golfové vaky.
 
Pod kapotou sa nachádza nový kryt motora, čierna vzpera medzi vežami, prepracovaný znak a úhľadnejšie vedenie káblov a palivového a brzdového potrubia. Toto všetko prispieva k lepšiemu celkovému estetickému vzhľadu srdca Mustangu. Zákazníka pri príchode k vozidlu privíta animované uvítacie osvetlenie a uvítacie obrazovky jedinečné pre Mustang. 
 
Úplne nový Mustang sa uvádza na trh s možnosťou výberu 12 farieb, medzi ktorými sú tri nové odtiene: pútavé modré tóny Blue Ember, Vapor Blue a žltá Yellow Splash. Zákazníci si môžu vybrať aj čierny alebo červený farebný variant brzdových strmeňov Brembo, z ktorých všetky zdobí logo Mustang. Na výber sú aj dva nové dizajny 19-palcových diskov kolies z ľahkých zliatin.
 
Viac bezpečnostných prvkov a technológií
Kupé a kabriolet siedmej generácie sú podobne ako SUV Mustang Mach-E vybavené novou generáciou asistenčných funkcií. Patrí k nimi systém rozpoznávania dopravných značiek, inteligentný adaptívny tempomat s funkciou automatického spúšťania a vypínania motora, asistent udržiavania vozidla v strede jazdného pruhu, asistent radenia pri únikových manévroch a brzdový asistent pri cúvaní.(8) Ďalšou dôležitou funkciou je systém aktívneho zmierňovania jazdy po výmoľoch, ktorý neustále monitoruje pruženie, karosériu, riadenie a brzdy a podľa toho upravuje odozvu odpruženia. Novinkou v modeli Mustang je aj služba v prípade odcudzenia vozidla(9), funkcia FordPass(6), ktorá poskytuje 24-hodinovú pomoc v prípade krádeže.
 
Majitelia môžu zostať v spojení so svojím Mustangom prostredníctvom aplikácie FordPass aj inak a využívať vzdialené funkcie, ako je napríklad diaľkové štartovanie a zastavenie vozidla, odomykanie a zamykanie dverí, plánovanie času štartu, lokalizáciu vozidla, stav vozidla či kontrola stavu vozidla.(10) V aplikácii FordPass majú používatelia okamžite k dispozícii dôležité informácie o vozidle, ako je napríklad úroveň hladiny paliva a oleja, história servisných prehliadok či informácie o záruke.
 

NOVÝ MUSTANG DARK HORSE PONÚKA DOKONALÉ SCHOPNOSTI NA TRATI

Spolu s novým Mustangom GT debutuje aj Mustang Dark Horse, ktorý je dokonalým vyjadrením zdatnosti vozidla na pretekárskej trati a základom úsilia značky v oblasti motoristického športu.
 
Séria Mustang Dark Horse, ktorá stavia na atletickom štýle, trendovejšom dizajne a digitálnych zážitkoch siedmej generácie modelu Mustang, prináša doposiaľ najpresnejší Mustang zameraný na pretekárske trate.
 
„Vzali sme úplne nový Mustang, to najlepšie z výkonu nášho nového 5,0-litrového motora V8, k tomu sme pridali ďalší výkon, vylepšili aerodynamiku, pneumatiky, riadenie a vytvorili interaktívny kokpit. Tak vznikol Mustang, ktorý prekoná každý 5,0-litrový Mustang pre ním,“ hovorí Krenz.
 
Srdcom tohto Mustangu je výkonnejšia verzia úplne nového motora V8 štvrtej generácie s novými vačkovými hriadeľmi a jedinečným ladením Mustang Dark Horse s dvojitým dizajnom nasávania škrtiacej klapky, ktorý umožňuje motoru nasávať dvojnásobne viac čerstvého vzduchu, a dosahovať tak maximálny výkon. Mustang Dark Horse sa štandardne dodáva s jedinečnou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou TREMEC s titánovou guľôčkou riadenia vytlačenou na 3D tlačiarni, ktorá je exkluzívna iba pre tento model, alebo s 10-stupňovou automatickou prevodovkou od spoločnosti Ford s radiacimi páčkami.
 
Mustang Dark Horse sa štandardne dodáva s balíkom výbavy Výkon, ktorý vozidlu zaisťuje schopnosti umožňujúce spĺňať požiadavky značky na „šprint“. Kľúčovým faktorom tejto pridanej schopnosti je pomocný chladič motorového oleja, chladič oleja prevodovky (pri automatickej prevodovke), unikátny chladič s nižšou hmotnosťou a vyššou absorpciou tepla, výkonnejšie ventilátory chladenia na zvýšenie výdrže a regenerácie a chladič zadnej nápravy. Štandardný samosvorný diferenciál Torsen maximalizuje dostupnú trakciu v záujme lepšej akcelerácie a rovnováhy v zákrutách.
 
Tento balík výbavy obsahuje tiež jedinečné ladenie podvozka, väčšie zadné stabilizátory a predné tlmiče určené na veľké zaťaženie, 19-palcové predné brzdy Brembo s pevnými piestami s väčšími rotormi, výstuhu vzpery, zadnú rozperu v tvare písmena K, stupňovito namontované disky kolies (19 x 9-palcové predné a 19 x 9,5-palcové zadné) a pneumatiky Pirelli P Zero PZ4. Aktívne odpruženie MagneRide®(3) sa dodáva v štandardnej výbave na zaistenie optimalizovaného výkonu na ceste i na trati.
 
Elektronická driftovacia brzda2 prináša na pretekársku trať novú technológiu, ktorá modelu Mustang otvára driftovacie možnosti pri pohone zadných kolies a vizuálnu príťažlivosť i funkčnosť tradičnej mechanickej ručnej brzdy. Elektronická parkovacia brzda Performance je skonštruovaná tak pre začínajúcich vodičov, aby sa naučili a zlepšili svoje driftovacie zručnosti, ako aj pre skúsených vodičov, pre ktorých predstavuje systém plne pripravený na súťaže.
 
Mustang Dark Horse ponúka aj vizuálne vylepšenia, ktoré majú odrážať jeho postavenie vrcholného modelu siedmej generácie a zároveň umocňovať jeho schopnosti na trati.
 
„Je to viac ako nový názov. Mustang Dark Horse vnáša do modelu Mustang nový dizajnový jazyk, ktorý je kultivovaný, no pritom dokonale vyhovujúci jeho dvojakému účelu, ktorým je výkon na ulici i na trati. Vizuálne zmeny vonku i vo vnútri sú odkazom toho, že Mustang Dark Horse je cielene zameraný na výkon. Mechanické zmeny umocňujú účel tohto modelu a poskytujú vodičovi väčší pocit sebaistoty a kompetentnosti,“ hovorí Joel Piaskowski, globálny riaditeľ dizajnu spoločnosti Ford.
 
Odvážna tieňová grafika vpredu obklopuje zatmavené svetlomety LED, ktoré dopĺňa jedinečná lesklá čierna mriežka chladiča s lichobežníkovými nozdrami a prepracovaný predný spodný nárazník s lesklými „tesákmi“. Spodné bočné prahy a pevné zadné krídlo, unikátny difúzor inšpirovaný pretekárskymi modelmi a zatmavená štvorica koncoviek výfuku dávajú jasne najavo dizajnové prvky vozidla zacieleného na pretekársku trať.
 
Tradičné znaky Mustang nahradilo nové logo Mustang Dark Horse na predných podbehoch kolies, zadných dverách a prahoch dverí, zatiaľ čo na prednej časti zostala eloxovaná verzia slávneho poníka v tmavej matnej úprave. Vo vnútri zasa štandardné logo poníka Mustang na prístrojovom paneli a digitálnych obrazovkách nahradil unikátny znak Mustang Dark Horse a každé vozidlo má okrem toho vlastné číslo podvozka.
 
„Pre Mustang je to vôbec po prvý raz, keď je kôň obrátený čelom vpred. Je agresívny, trochu zlovestný a vyráža z tieňa rovno vpred, čelom k víťazstvu,“ hovorí Piaskowski.
 
Jedinečným prvkom modelu Mustang Dark Horse je metalický lak Blue Ember – chladný tmavý odtieň, ktorý pri dopade svetla vyžaruje teplú žiaru a udáva tón celkovému účelnému vzhľadu vozidla. Na výber je aj aplikovaná alebo lakovaná grafika pozdĺž strechy a dolu kapotou v rôznych farbách a štýloch. Voliteľný balík výbavy Vzhľad obsahuje brzdové strmene Brembo v tmavomodrej farbe Notorious Blue so svetlejším modrým logom v odtieni Grabber Blue.
 
Vo vnútri vozidla je hrubší volant s plochým dnom, na ktorom sú eloxované strieborné radiace páčky a špeciálne tlačidlo na voľbu režimov jazdy na dosah palca. Volant má jedinečné prešívanie s akcentmi modrej farby Indigo Blue a vnútornú semišovú podšívku. Priamo za ním sa nachádza digitálny prístrojový panel s 12,4-palcovou uhlopriečkou s prispôsobiteľnými obrazovkami a klastrami závislými od režimu jazdy.
 
Kontrastné modré prešívanie na paneloch dverí, sedadlách, manžete radiacej páky a stredovej konzole pozdvihuje atmosféru v kabíne, ktorú ešte umocňujú jedinečné modré bezpečnostné pásy. Balík výbavy Vzhľad pre model Mustang Dark Horse ponúka aj sedadlá tmavomodrej farby Deep Indigo Blue s jedinečnou perforáciou, spod ktorej vyžarujú ďalšie náznaky modrej farby.
 
Obloženie interiéru, obruby a vetracie otvory sú vyhotovené v čiernej úprave Black Alley. Ide o tmavý metalický lesk, ktorý nahradil svetlé strieborné odtiene známe z iných stupňov výbavy modelu Mustang. V strede kokpitu modelu Mustang Dark Horse na vozidlách so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou TREMEC je eloxovaná modrá titánová radiaca páka, ktorá je prevŕtaná, aby sa v nej nezadržiavalo teplo.
 
Mustang Dark Horse sa dodáva s najnovším audiosystémom značky B&O7, ktorý poskytuje jasný zvuk prostredníctvom 12 reproduktorov a jedného doplnkového basového reproduktora (subwoofera).
 

MUSTANG DARK HORSE NA ČELE NÁVRATU DO SVETA MOTORISTICKÉHO ŠPORTU

 
Predstavenie modelu Mustang Dark Horse vytvára základ pre vozidlá Mustang, ktoré budú súťažiť v rôznych celosvetových súťažiach a pretekárskych sériách, vrátane GT3, GT4 a NASCAR.
 
„Tento úplne nový Mustang berieme na súťažné preteky a samotná definícia modelu Mustang Dark Horse je dokonale vhodná na uvedenie tohto vozidla do značky Mustang. Vďaka prebiehajúcemu vývoju nášho pretekárskeho programu sme presvedčení, že máme to správne vozidlo na to, aby sme dosiahli úspech,“ uviedol Mark Rushbrook, globálny riaditeľ motoristickej divízie Ford Performance Motorsports.
 
Mustang Dark Horse S je vyrobený špeciálne pre motoristický šport ako odľahčená verzia sériového modelu určeného na cesty. Všetky nepodstatné diely a ozdobné prvky boli z neho odstránené a vo vnútri je bezpečnostná klietka s kompletným certifikátom FIA, bezpečnostné siete, pretekárske sedadlo s bezpečnostnými pásmi a pretekársky volant s rýchloupínačom. K ďalším bezpečnostným prvkom patria elektrické odpojovače a protipožiarny systém.
 
Značka Ford sa vracia k pretekom továrenských automobilov GT3 s úplne novým pretekárskym modelom Mustang GT3 IMSA, ktorý bude k dispozícii aj pre zákazníkov, a to počnúc pretekmi 24 hodín Daytona v roku 2024. Ford Mustang GT3 z dielne športovej divízie Ford Performance a spoločnosti Multimatic, ktorý poháňa 5,4-litrový motor V8, prinesie zákazníkom vo svete plný potenciál modelu Ford Mustang pre vytrvalostné preteky.
 
V sezóne 2023 bude mať premiéru aj nový Mustang GT4, ktorý bude rovnako dostupný aj komerčným zákazníkom. K dispozícii bude pre globálne triedy GT4 v súťažiach IMSA, SRO a FIA GT. V budúcej sezóne bude mať premiéru aj nová verzia Mustangu, ktorá sa prvý raz predstaví v austrálskej sérii Australian Supercars. V nadchádzajúcich rokoch budú debutovať nové modely v sérii pohára NASCAR a pretekoch NHRA Factory X. 
 
Zdroj: Ford
 
Reklama