6.9 C
Bratislava
piatok, 26 apríla, 2024
Reklama

Spot na elektrické BMW i3 počas finále amerického futbalu Super Bowl XLIX

Odporúčame

Woodcliff Lake, USA. BMW oficiálne predstavilo nový šesťdesiatsekundový spot na čisto elektrické BMW i3, ktorý po prvýkrát odvysiela stanica NBC v nedeľu 1. februára 2015 počas prvej štvrtiny prenosu finále amerického futbalu Super Bowl XLIX. Po štvorročnej odmlke sa BMW vracia do veľkej hry s klipom nazvaným „Prevratná novinka“ (Newfangled Idea) s TV moderátorkou Katie Couricovou a športovým komentátorom a novinárom Bryantom Gumbelom. V novej reklame, nadväzujúcej na známu časť vysielania Today Show z roku 1994, v ktorom si Katie Couric s Bryantom Gumbelom zmätene kladú otázku „Čo je to ten internet?“, si Katie a Bryant v roku 2015 lámu hlavu nad novátorským konceptom revolučného BMW i3.

http://youtu.be/U1jwWwJ-Mxc

„V roku 1994 ľudia ešte nechápali, v čom spočíva podstata internetu. Presne tak sa dnes dívajú na elektrickú mobilitu,” hovorí Trudy Hardy, z BMW Group v Severnej Amerike a pokračuje: „Elektrická mobilita sa blíži k dôležitému bodu. Stojíme pred prevratnou zmenou. Veríme, že pomocou tohto spotu sa nám podarí hravou formou vysvetliť divákom koncept BMW i3 a zároveň samotnej e-mobility.“

P90172631
BMW i3

Šot predstavujúci BMW i3 je pre Katie a Bryanta prvou celonárodnou reklamou. „Keď mi BMW ponúklo príležitosť vrátiť sa na chvíľku späť do roku 1994 a vystreliť si z Bryanta – a tiež zo samej seba – neváhala som ani minútu,“ prezradila Katie Couric. „Video skutočne neklame, musím priznať, že sme toho o moderných technológiách veľa nevedeli. Dnes, v roku 2015, sme už našťastie omnoho skúsenejší a dokážeme oceniť novátorské a ekologické novinky, presne ako BMW i3.“

Modelový rad BMW i je prezieravým krokom značky BMW namiereným na udržateľné riešenie mnohých problémov s mobilitou, s ktorými každodenne zápasia najľudnatejšie mestá sveta. BMW i3 je ako prvé z radu BMW i z podstatnej časti vyrobené z uhlíkových vlákien.

Zdroj: BMW-Group

Reklama