6.9 C
Bratislava
piatok, 24 septembra, 2021
-- Reklama --
- Reklama -

Plne hybridný Lexus GS 300h za cenu benzínovej verzie GS 250

Odporúčame

  • Lexus prichádza pri príležitosti uvedenia nového plne hybridného modelu GS 300h na trh so špeciálnou časovo limitovanou ponukou
  • Cestovanie s nízkou spotrebou, nízkymi emisiami a pokrokovou hybridnou technológiou za cenu vozidla s konvenčným pohonom
  • Technológia plne hybridného pohonu modelu Lexus GS 300h ponúka podstatné výhody v nákladoch spojených s vlastníctvom vozidla, a to vďaka jedinečnej kombinácii nízkych servisných a prevádzkových nákladov, daňových úľav a vysokej zostatkovej hodnoty vozidla
  • Časovo obmedzená ponuka platí pri objednaní vozidla GS 300h do 28. 2. 2014

Lexus Czech & Slovak Republic, divízia spoločnosti Toyota Motor Czech s.r.o., prichádza pri príležitosti uvedenia nového plne hybridného modelu Lexus GS 300h na trh so špeciálnou časovo limitovanou ponukou. Až do konca februára 2014 zjednotí ceny nového hybridného modelu GS 300h so základným modelom GS 250. Vlastniť vozidlo s pokročilou plne hybridnou technológiou ponúkajúcou celý rad podstatných výhod pri jeho prevádzke tak dnes možno za rovnakých cenových podmienok ako verziu s konvenčným benzínovým motorom.

Výhody plne hybridného pohonu modelu Lexus GS 300h:

•   Pohon Lexus Hybrid Drive modelu GS 300h bol špeciálne navrhnutý tak, aby zaručil mimoriadne dlhú životnosť a nízke náklady na údržbu.
•   Pohonné ústrojenstvo nemá napr. spojku, štartér ani alternátor a počas celej životnosti vozidla tak tieto komponenty netreba opravovať ani meniť, ako je to pri konvenčných vozidlách. Tradične používaný rozvodový remeň bol nahradený bezúdržbovou rozvodovou reťazou.
•   Technológia pohonu Lexus Hybrid Drive má pozitívne dopady aj na opotrebovanie bŕzd a pneumatík. Vďaka účinnosti rekuperačného brzdenia, ktoré zaisťuje polovicu všetkej brzdnej sily pri brzdení, sa výrazne znižuje opotrebovanie brzdového obloženia aj kotúčov. Podstatne dlhšia je aj životnosť pneumatík GS 300h. Tlak v pneumatikách, ktorý je v prípade hybridných vozidiel o 20 % vyšší, pomáha znižovať opotrebovanie bočnice pneumatiky, pričom nižšie opotrebovanie behúňa pneumatík je zasa dané hladkým a lineárnym prenosom výkonu a rovnomerným rozložením hmotnosti vozidla. GS 300h počas prvých 90 000 km prevádzky spravidla nevyžaduje výmenu brzdových kotúčov a je potrebná len jedna súprava nových brzdových doštičiek a jedna súprava nových pneumatík.
•   Batéria plne hybridného pohonu bola prísne testovaná z pohľadu výkonu a životnosti, na základe viac než 15 rokov praktických skúseností z prevádzky. Bola navrhnutá tak, aby spoľahlivo slúžila počas celej doby životnosti vozidla, a v nových modeloch GS už nezaberá miesto v batožinovom priestore. Objem kufra je tak bežných 451 l.
•   GS 300h produkuje ultranízke emisie CO2 už od 109 g/km, spojené s vynikajúcou spotrebou paliva 4,7 l/100 km.
•   Lexus poskytuje rozsiahlu záruku za akosť (záruka) pokrývajúcu všetky poruchy, ktoré možno pripísať chybe pri výrobe alebo montáži vozidla. Záruka je poskytovaná v dĺžke 3 rokov alebo do najazdenia 100 000 kilometrov podľa toho, čo nastane skôr. Počas prvého roka je záruka poskytovaná bez ohľadu na počet najazdených kilometrov.
•   Pre vozidlá s hybridným pohonom je na komponenty hybridného systému poskytovaná časovo rozšírená záruka v dĺžke 5 rokov alebo do najazdenia 100 000 km. Počas prvého roka je záruka poskytovaná bez ohľadu na počet najazdených kilometrov.
•   V prípade výskytu poruchy počas trvania záruky má kupujúci právo na bezplatné odstránenie poruchy opravou.
•   Bezplatné cestné asistenčné služby Lexus Euro Assistance 24 sú poskytované na dobu 3 rokov bez ohľadu na počet najazdených kilometrov.

Zdroj: Lexus

- Reklama -
- Reklama -