6.9 C
Bratislava
streda, 20 októbra, 2021
-- Reklama --
- Reklama -

„Majster zostatkovej hodnoty pre rok 2015“ – víťazstvo v kategóriách pre BMW i3, BMW radu 3 Touring a BMW X3. „Value Master/ Wertmeister 2015“

Odporúčame

Mníchov. Pojem trvalo udržateľnej radosti z jazdy nadobúda nový význam. Približne rok po svojom uvedení na trh vyhralo BMW i3 titul „Value Master/ Wertmeister 2015“ (Majster zostatkovej hodnoty pre rok 2015) v novo vytvorenej kategórii „elektrické vozidlá“, ktorý je udeľovaný nemeckým motoristickým magazínom „Auto Bild“ . Jasný úspech BMW i3 ukazuje, že rozhodnutie sa pre prvý prémiový automobil, ktorý bol už od samého začiatku koncipovaný pre čisto elektrické a tým aj lokálne jazdenie bez emisií, sa trvalo vypláca nielen z ekologického ale aj ekonomického hľadiska. Opätovne potvrdená bola aj vynikajúca hodnotová stabilita konvenčne poháňaných modelov značky BMW. „Majstrom zostatkovej hodnoty pre rok 2015“ v strednej triede sa stalo BMW 325d Touring. V kategórii „kompaktných SUV“ vyhralo BMW X3 xDrive35d, nasledované BMW X4 xDrive30d.

Pri zostavovaní rebríčka „Majstrov zostatkovej hodnoty“ sa vychádza z prognózy vypracovanej odborníkmi z Inštitútu pre sledovanie trhu Schwacke o výnose z predaja, ktorý možno docieliť pri predaji nového vozidla prihláseného v roku 2015 po štyroch rokoch jeho používania. Do hodnotenia každého modelu vstupujú okrem kúpnej ceny a vlastností vozidla aj mnohé ďalšie faktory ako sú prevádzkové náklady, čas uvedenia vozidla na trh, imidž značky, konkurenčná situácia v segmente ako aj aktuálne trendy na automobilovom trhu a všeobecný ekonomický vývoj. Na základe tejto analýzy boli stanovené hodnotovo najstabilnejšie modely v 13 kategóriách vozidiel.

Pre potenciálnych kupcov nových vozidiel je rebríček „Majstrov zostatkovej hodnoty“ dôležitou pomôckou pri rozhodovaní. Vytyčuje cestu k modelom, pri ktorých je rozdiel medzi cenou nového vozidla a jeho hodnotou pri opätovnom predaji obzvlášť malý a možno ich teda považovať za dobrú investíciu.

Zdroj: BMW-Group

- Reklama -
- Reklama -