6.9 C
Bratislava
pondelok, 18 októbra, 2021
-- Reklama --
- Reklama -

Športovo elegantný, všestranný a prepojený – koncept Audi prologue Avant

Odporúčame

Štúdia Audi prologue Avant, ktorá bude predstavená na Ženevskom autosalóne, ukazuje dynamickú eleganciu svojho dizajnu s pretiahnutou líniou strechy a najnovšiu high-endovú techniku, ako bude vyzerať budúcnosť. Je to ďalšia ukážka nového, veľmi emocionálneho dizajnérskeho štýlu, ktorý bol prvýkrát predstavený u štúdii kupé prologue.

Pohľad vpred

Značka Audi predstavila v novembri 2014 na autosalóne v Los Angeles koncepčné vozidlo Audi prologue, ukážku svojho budúceho dizajnérskeho štýlu. Len o štyri mesiace neskôr vystaví prémiový výrobca na Ženevskom autosalóne ďalší variant tohto vizionárskeho konceptu. Audi prologue Avant prepája v dokonalej syntéze dynamiku, tvar a funkciu. Päťmiestne vozidlo s progresívnym konceptom karosérie so svojou dĺžkou 5,11 metra a šírkou 1,97 metra sa zreteľne radí do luxusnej triedy, zároveň však ponúka výrazne športový charakter a variabilitu. Technika sa tu stáva nevšedným zážitkom – vonku i vo vnútri vozidla. Luxusný interiér si môžu užívať okrem vodiča až traja ďalší spolucestujúci, ktorí sú vďaka najmodernejšej koncepcii informačných a zábavných systémov a technológií connect digitálne prepojení s vozidlom i okolím.

Splynutie dizajnu s ovládaním

Luxusný interiér bol navrhnutý v tmavých farbách. Aj v ňom ponúka štúdia nové zážitky. Priamočiare usporiadanie je v dokonalom súlade s konceptom zobrazovania a ovládania. Konzistentne predĺžené čelo prístrojovej dosky je zostavené z troch dotykových displejov. Okrem toho môžu vodič a až traja spolucestujúci vzájomne digitálne komunikovať prostredníctvom dvoch displejov OLED z organických elektroluminiscenčných diód. Extrémne štíhle, odnímateľné displeje OLED v zadnej časti interiéru – upravená verzia systému Audi tabliet z nového Audi Q7 – prinášajú cestujúcim podľa potreby informácie alebo zábavu.

Technika blízka sériovej výrobe

Audi prologue Avant používa techniku, ktorá má blízko k sériovej výrobe. Koncept je vybavený hybridným pohonom s možnosťou vonkajšieho nabíjania z modelu Audi Q7 e-tron quattro, ktorý je v štúdii vyladený na ešte vyšší výkon. Vznetový šesťvalec 3.0 TDI a elektromotor odovzdávajú spoločne najvyšší systémový výkon 335 kW (455 k), čo umožňuje šprint z 0 na 100 km / h za 5,1 sekundy. Dojazd s čisto elektrickým pohonom činí 54 kilometrov. Podvozok disponuje adaptívnym vzduchovým odpružením adaptive air suspension a dynamickým riadením všetkých kolies. Vďaka tomu spája na novej úrovni komfort, športový charakter, ovládateľnosť a stabilitu.

Zdroj: Audi

- Reklama -
- Reklama -