6.9 C
Bratislava
streda, 12 mája, 2021
-- Reklama --
- Reklama -

„Eyes on Gigi“. Krátky film, v ktorom zažiari skvelá choreografia BMW M2 so supermodelkou Gigi Hadidovou.

Odporúčame

Jednozáberová upútavka – natočená formou jediného nezostrihaného záberu – sa zrodila v Kalifornii pod taktovkou scenáristu Marca Forstera („James Bond – Quantum of Solace“) a Oskarom oceneného kameramana Mauro Fioreo („Avatar“, „Equalizer“). Hviezdami sú nové BMW M2 Coupé a americká supermodelka Gigi Hadidová.

https://youtu.be/V6dm7gFFFgs

Mníchov. 16. apríla zažilo nové BMW M2 Coupé svoju premiéru na trhu a práve v ten istý deň značka BMW spustila prvú digitálnu kampaň pre tento model. Hviezdami kampane s názvom „Eyes on Gigi“ sú nové BMW M2 Coupé a americká supermodelka Gigi Hadidová, ktorá pred kamerou uvádza automobilovú značku po prvý raz.

Dynamické jazdné vlastnosti úplne prvého BMW M2 Coupé v kombinácii so zmyselnou krásou a eleganciou Gigi Hadidovej inšpirovali známeho filmového producenta a scenáristu Marca Forstera, ktorý režíroval aj filmy ako „James Bond – Quantum of Solace“, „Upírske denníky“ a „Svetová vojna Z“, aby vytvoril naozaj neobyčajný záber.

Eyes on Gigi.

Vzrušujúci film, ktorý je dostupný iba na YouTube a Facebooku, pozýva divákov, aby si zahrali naozaj netypickú formu „hry na škrupinky“: V úvode filmu nastúpi supermodelka do jedného z troch zaparkovaných BMW M2 Coupé a od tohto momentu sa divák snaží sledovať Gigi a jej BMW M2 Coupé.
Za krátku chvíľu sa k nej pridajú aj dva ďalšie modely BMW M2 Coupé a začne sa naozaj rýchla choreografia automobilov, vďaka ktorej je splnenie úlohy priam nemožné.

Na konci jazdy všetkých päť M2 Coupé zastaví a divák musí určiť, v ktorom z nich sedí Gigi Hadidová.

Senzačná jednozáberová upútavka – natočená formou jediného nezostrihaného záberu – sa zrodila na malom letisku v Mohavskej púšti v Kalifornii pod taktovkou Oskarom oceneného kameramana menom Mauro Fiore („Avatar“, „Equalizer“).

Interaktívne rozlúštenie hry sa nachádza na mikrostránke kampane EyesOnGigi.com, kde môže divák okrem iného aj sledovať rýchlu choreografiu vozidiel z 360-stupňovej perspektívy.

„Eyes on Gigi“ je prvá kampaň, v ktorej topmodelka z Los Angeles oficiálne spolupracovala s automobilovou značkou. Supermodelka Hadidová podľahla okamžitému očareniu: „BMW je skutočne kultová značka. Možnosť stať sa tvárou tejto kampane pre mňa bezpochyby predstavuje významný bod kariéry. M2 je naozaj skvelý automobil plný zábavy.“

Gigi Hadidová ocenila nezvyčajnú myšlienku kampane: „Keď mi predstavili tento nápad, zapáčil sa mi a bolo pre mňa cťou stať sa jeho súčasťou. Práca na projekte ma naozaj pohltila.“

BMW poskytne topmodelke vlastné BMW M2 Coupé na šesť mesiacov, aby nová „fanúšička značky“ aj naďalej pokračovala v jazde plnej zábavy.

So 16,1 miliónmi odberateľov na Instagrame, takmer 1,9 miliónom nasledovateľov na Twitteri a asi 2,6 miliónmi fanúšikov na Facebooku je Hadidová v tejto oblasti skutočne úspešná.

Zdroj: BMW

- Reklama -
- Reklama -