6.9 C
Bratislava
piatok, 26 apríla, 2024
Reklama

Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC – značka na vzostupe

Odporúčame

Vrcholom prezentácie značky ŠKODA na autosalóne v Ženeve 2014 bude premiérové predstavenie dizajnovej štúdie ŠKODA VisionC. Štúdia začína ďalšiu fázu dynamického rozvoja modelového portfólia a dizajnu značky ŠKODA, ktorý prebieha niekoľko posledných rokov. Ďalší krok v evolúcii dizajnu vozidiel ŠKODA podčiarkuje vzostup značky. ŠKODA v súčasnom období, v rámci najväčšej modelovej ofenzívy v histórii automobilky, rozširuje svoju modelovú paletu. Význam dizajnu vozidiel ŠKODA rastie a dokazuje emocionálny náboj a silu značky. Tvaroslovie dynamicky elegantného päťdverového kupé je úvodom do ďalšej etapy evolúcie: dizajn značky ŠKODA bude expresívnejší, dynamickejší a emocionálnejší. Štúdia päťdverového kupé zároveň ukáže možnosti inovatívnych koncepcií karosérií.

 

Zdroj: Škoda
Reklama
Predchádzajúci článok
Ďalší článok