Komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila cenu Superbrands Award 2013 značke BMW v Slovenskej republike.
Cena Superbrands Award vyzdvihuje značky na základe odborných kritérií. Komisia Brand Council, ktorá rozhoduje o víťazoch, je zložená z uznávaných odborníkov, ktorých rozhodnutia a rozhodnutie slovenského spotrebiteľa, potvrdzuje doterajší úspech značky BMW. Značky sú nominované výhradne na základe odborných kritérií, pričom spoločnosti nemôžu žiadať o toto uznanie.
Medzinárodný program Superbrands.
Tento program bol pred viac ako pätnástimi rokmi zavedený vo Veľkej Británii marketingovými a komunikačnými odborníkmi. Stanovili si dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať príklady pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili. Od tej doby sa tento program stal populárnym na celom svete a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 88 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má kľúčovú úlohu a zodpovednosť v každej krajine, ktorá je zapojená do programu. Organizátori súťaže preto vyberajú pre túto úlohu len vysoko uznávaných odborníkov, a to na základe rozsiahleho výberového procesu.
Zdroj: BMW