6.9 C
Bratislava
piatok, 29 marca, 2024
Reklama

Vozidlá ŠKODA ponovom aj v showroomoch kórejskej konkurencie

Odporúčame

Automobily ŠKODA sú zaujímavé aj pre predajcov jednej z kórejských značiek . V rámci tejto osobitnej propagačnej akcie dorazili do niektorých autosalónov Hyundai kvalitné a predovšetkým originálne české vozy – ŠKODA Octavia a Rapid .

Osobná skúsenosť s vozidlom nielen zmontovaným, ale aj vyvinutým na území Českej republiky, je nenahraditeľná, preto je zaujímavé sledovať, ako vedenie českého zastúpenia kórejskej značky poskytlo na propagáciu našich vozidiel svoje showroomy,

hovorí Vítězslav Pelc , PR manažér predajnej organizácie ŠKODA AUTO Česká republika.

Je to ústretový krok nielen voči našim potenciálnym zákazníkom, ale tiež symbolické gesto voči 26 000 Škodovákom pracujúcim vo výrobe, vývoji, predaji a servise, ktorí stoja za úspechom našej značky.

Propagačná akcia prebieha v réžii českého zastúpenia kórejskej značky. Importér niektorým svojim dealerom finančne prispel na zabezpečenie vozidiel ŠKODA Rapid a ŠKODA Octavia . Tie sú pre potreby tejto akcie prezentované priamo vedľa vozov kórejskej značky Hyundai . Táto obchodná stratégia je na českom trhu použitá prvýkrát .

Prekvapuje nás nadšenie pre vec a rýchlosť, s akou české zastúpenie kórejskej automobilky dokázalo nájsť priestor pre prezentáciu našich vozidiel,

hovorí Vítězslav Pelc .

Najmä časová tieseň podľa neho však stojí za niektorými nedostatkami, ktoré zrážajú celkový efekt tejto inak zaujímavej myšlienky : “ Drobným zaváhaním je doterajšia neschopnosť zaistiť vozidlá ŠKODA v zodpovedajúcich výbavových stupňoch voči konkurenčným. Predajcovia Hyundai tak neprezentujú, ako vyzerá skutočne výhodná ponuka vozidiel ŠKODA. Návštevníci showroomov tak môžu byť ochudobnení o najnovšie trendy v oblasti techniky a výbav, ktoré ponúkame. Na druhú stranu môžu aspoň nerušene oceniť ponuku miesta pre posádku a batožinu alebo praktické detaily, ktorými Octavia a Rapid vynikajú. “

ŠKODA AUTO v súčasnosti neuvažuje o tom , že by vo svojich showroomoch v Českej republike podporila predvádzanie vozidiel konkurenčných značiek.

Ak by sme sa v budúcnosti pre niečo také predsa len rozhodli, ako jednotka na trhu by sme v rámci férovosti išli do porovnania s niekým v rovnakej váhovej kategórii, teda skôr do porovnávania s kvalitnými nemeckými vozidlami ,

doplňuje Pelc .

ŠKODA AUTO je dlhodobo najpredávanejšou značkou na českom trhu s podielom okolo jednej tretiny. Celkovo je tiež najobľúbenejšou značkou českých privátnych vodičov i firemných zákazníkov. Najúspešnejším modelom značky je Octavia : každé desiate auto, novo registrované v ČR , nesie na zadku práve toto meno. Rastúcu obľubu si získava aj Rapid, ktorý dominuje nižšej strednej triede s takmer dvojnásobným náskokom pred modelom Hyundai i30. Obdobne si vedú aj ďalšie modelové rady mladoboleslavskej značky. V konečnom súčte sa počas prvých siedmich mesiacov tohto roka domáci vodiči rozhodli pre 28 078 vozidiel s okrídleným šípom na kapote.

ŠKODA AUTO sa v roku 2012 podieľala 7,3 % na celkovom exporte Českej republiky. Len za posledné dva roky odviedla na dani z príjmu právnických osôb do štátnej pokladnice Českej republiky sumu vo výške 5,780 miliárd korún. Od roku 1991 investovala ŠKODA AUTO v Českej republike viac ako 250 miliárd korún, prevažne do nových modelov, do výskumu a vývoja aj do rozširovania výrobných kapacít všetkých troch Českých závodov.

Zdroj: Škoda ČR

https://media.skoda-auto.com/cs/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=703

Reklama