6.9 C
Bratislava
štvrtok, 18 apríla, 2024
Reklama

ŠKODA Rapid Spaceback: Premiéra na medzinárodnom autosalóne vo Frankfurte

Odporúčame

ŠKODA AUTO predstavila svoj prvý hatchback v silnom trhovom segmente nižšej strednej triedy. Na koncernovom večeri, usporiadanom pri príležitosti medzinárodného autosalónu vo Frankfurte nad Mohanom, oslávil svetovú premiéru nový kompakt ŠKODA Rapid Spaceback. Na európske trhy bude novinka uvádzaná od októbra 2013. Mladoboleslavská automobilka tak ďalej rozširuje svoju ponuku a pokračuje v najväčšej modelovej ofenzíve svojej histórie.

ŠKODA AUTO udržiava svoje tempo. Nový Rapid Spaceback je míľnikom v histórii našej značky. Ako náš prvý hatchback medzi kompaktmi nám otvára dvere do najsilnejšieho trhového segmentu v Európe,

hovorí predseda predstavenstva ŠKODA AUTO Prof. Dr h.c. Winfried Vahland.

Naša novinka túto triedu obohacuje v mnohých ohľadoch. K obľúbenej karosérii typu hatchback pridáva kvality typické pre vozidlá ŠKODA. To všetko vo sviežom a dynamickom dizajne. 

Rapid Spaceback rozširuje ponuku vozidiel značky ŠKODA medzi modelmi Fabia a Octavia. Svojim sviežim a dynamickým štýlom cieli najmä na mladých zákazníkov a rodiny. Zaujme jasným, výrazným vzhľadom a od konkurenčných modelov sa odlišuje vizuálne aj funkčnosťou. Ponukou miesta pre cestujúcich stanovuje nové štandardy v triede kompaktných hatchbackov. K tomu ponúka mnoho praktických Simply Clever“ prvkov. ŠKODA Rapid Spaceback prichádza na európske trhy so štyrmi benzínovými a dvoma dieselovými motormi. Výkonová paleta moderných agregátov siaha od 55 kW do 90 kW.
ŠKODA Rapid Spaceback je najmladšou novinkou uvedenou v rámci najväčšej modelovej ofenzívy histórie automobilky. Len v roku 2013 príde na trh celkom osem nových alebo modernizovaných vozidiel značky ŠKODA. Mladoboleslavská automobilka pritom stále preniká do nových segmentov trhu. Naposledy rozšírila svoju modelovú paletu o vozidlá Citigo a Rapid a pripravila tak novú ponuku pre nových zákazníkov. V rámci „Rastovej stratégie ŠKODA 2018“ chce značka dosiahnuť zvýšenie predaja na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne.
Zdroj: Škoda
Reklama