6.9 C
Bratislava
štvrtok, 25 apríla, 2024
Reklama

Designworks spolupracuje so spoločnosťou North Face na vývoji štúdie New Camper Concept.

Odporúčame

Designworks, dcérska spoločnosť BMW Group v spolupráci s The North Face odhalila nový koncept obytného prívesu a zážitok z virtuálnej reality, ktorý má priblížiť budúcnosť ochrany pred prírodnými živlami.

Designworks, dcérska spoločnosť BMW Group, v Las Vegas v spolupráci so spoločnosťou The North Face odhalila nový koncept obytného prívesu a zážitok z virtuálnej reality, ktorý má priblížiť budúcnosť ochrany pred prírodnými živlami.

Koncept ľahkého obytného prívesu aj virtuálnu realitu navrhla spoločnosť Designworks s cieľom predstaviť inovatívnu tkaninu nazývanú FUTURELIGHT™ od spoločnosti The North Face, ktorá na vytvorenie najvyspelejšieho priedušného a nepremokavého materiálu na svete využíva technológiu Nanospinning.

„Na vytvorenie tohto materiálu sa nám podarilo prepojiť skutočný a digitálny svet, pričom sme sa zároveň pokúsili jasne predstaviť komplexnú víziu značky a poskytnúť ľuďom reálny zážitok“, povedala Laura Robin, riaditeľka štúdia Designworks v Los Angeles. „Premýšľanie o extrémnom výkone v nových a neočakávaných situáciách a naše skúsenosti získané prácou v mnohých odvetviach nám pomohli ponúknuť užívateľom jedinečný a doteraz nevídaný pohľad na samotné srdce tohto materiálu a na jeho kľúčové vlastnosti.“

Obytný príves FUTURELIGHT™ sa inšpiroval konceptom BMW GINA Light Visionary z roku 2008. Rovnako ako koncept GINA je aj obytný príves FUTURELIGHT™ vyrobený z látkového vonkajšieho plášťa pozostávajúceho z flexibilného materiálu natiahnutého cez ikonickú kupolu s cieľom demonštrovať potenciálne využitie materiálu FUTURELIGHT™ nielen na účely výroby oblečenia.

Revolučný proces Nanospinning použitý na výrobu materiálu FUTURELIGHT™ umožnil dizajnérom spoločnosti The North Face vyrobiť prvý raz tkaninu s priedušnou membránou. Pri tomto procese sa vytvárajú otvory veľkosti nanočastíc, ktoré umožňujú neuveriteľnú pórovitosť materiálu, pohyb vzduchu cez materiál a tým aj väčšiu priedušnosť ako kedykoľvek predtým, pričom si zachováva absolútnu vodotesnosť.

Materiál FUTURELIGHT™ sa k spotrebiteľom spoločnosti The North Face dostane v rámci jesennej kolekcie na rok 2019, pričom bude použitý v kolekciách značky určených na použitie v extrémnych podmienkach.

Zdroj: BMW

Reklama