/
/
/
Designworks spolupracuje so spoločnosťou North Face na vývoji štúdie New Camper Concept.

Designworks spolupracuje so spoločnosťou North Face na vývoji štúdie New Camper Concept.

Reklama

Designworks, dcérska spoločnosť BMW Group v spolupráci s The North Face odhalila nový koncept obytného prívesu a zážitok z virtuálnej reality, ktorý má priblížiť budúcnosť ochrany pred prírodnými živlami.

Designworks, dcérska spoločnosť BMW Group, v Las Vegas v spolupráci so spoločnosťou The North Face odhalila nový koncept obytného prívesu a zážitok z virtuálnej reality, ktorý má priblížiť budúcnosť ochrany pred prírodnými živlami.

Designworks spolupracuje so spoločnosťou North Face na vývoji štúdie New Camper Concept.

Koncept ľahkého obytného prívesu aj virtuálnu realitu navrhla spoločnosť Designworks s cieľom predstaviť inovatívnu tkaninu nazývanú FUTURELIGHT™ od spoločnosti The North Face, ktorá na vytvorenie najvyspelejšieho priedušného a nepremokavého materiálu na svete využíva technológiu Nanospinning.

„Na vytvorenie tohto materiálu sa nám podarilo prepojiť skutočný a digitálny svet, pričom sme sa zároveň pokúsili jasne predstaviť komplexnú víziu značky a poskytnúť ľuďom reálny zážitok“, povedala Laura Robin, riaditeľka štúdia Designworks v Los Angeles. „Premýšľanie o extrémnom výkone v nových a neočakávaných situáciách a naše skúsenosti získané prácou v mnohých odvetviach nám pomohli ponúknuť užívateľom jedinečný a doteraz nevídaný pohľad na samotné srdce tohto materiálu a na jeho kľúčové vlastnosti.“

Obytný príves FUTURELIGHT™ sa inšpiroval konceptom BMW GINA Light Visionary z roku 2008. Rovnako ako koncept GINA je aj obytný príves FUTURELIGHT™ vyrobený z látkového vonkajšieho plášťa pozostávajúceho z flexibilného materiálu natiahnutého cez ikonickú kupolu s cieľom demonštrovať potenciálne využitie materiálu FUTURELIGHT™ nielen na účely výroby oblečenia.

Revolučný proces Nanospinning použitý na výrobu materiálu FUTURELIGHT™ umožnil dizajnérom spoločnosti The North Face vyrobiť prvý raz tkaninu s priedušnou membránou. Pri tomto procese sa vytvárajú otvory veľkosti nanočastíc, ktoré umožňujú neuveriteľnú pórovitosť materiálu, pohyb vzduchu cez materiál a tým aj väčšiu priedušnosť ako kedykoľvek predtým, pričom si zachováva absolútnu vodotesnosť.

Materiál FUTURELIGHT™ sa k spotrebiteľom spoločnosti The North Face dostane v rámci jesennej kolekcie na rok 2019, pričom bude použitý v kolekciách značky určených na použitie v extrémnych podmienkach.

Zdroj: BMW

Prečítať celý text

Reklama

Ďalšie články